torsdag 20. mai 2010

Finvær og ny kamprunde mot skvallerkålen


Nå blomstrer det løker over hele hagen og det er så nydelig! En god del er veldig små, så jeg må huske å grave opp en god del. En annen ting det er mye av er skvallerkål, så i dag har jeg hatt runde nr. 2 med Round-up, denne gangen med originalvarianten. Har penslet på blad for blad for å unngå å ta livet av de andre plantene, så nå blir det spennende å se hvordan det har gått. Må vel legge duk og/eller lag med avispapir på toppen når jeg har fjernet alt dersom det skal være noen vits. Bedet her under har jeg tenkt å ofre fullstendig, det skal få bli en del av plena i et par år. Det er uansett ikke mye pent oppi, bortsett fra et  lite tre til venstre som blomstret helt nydelig i høst, det må jeg se om jeg ikke får til å flytte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar