fredag 4. juni 2010

fremdeles kaldt

Utrolig hvor sein denne våren har vært, vi har vel hatt en dag med 20 grader ellers er det som nå - 8 grader og vind, det er kaldt! Jeg ser at det går sakte framover i hagen også, fordelen er jo at jeg rekker å se litt på hva som kommer og hvor. Det som er kjedelig er jo at jeg ikke aner hva som er ugress og hva som er verdt å ta vare på... Skvallerkålen derimot, den er i full vekst. Jeg spraya jo den ned for omtrent 2 uker siden, men det har vært liten virkning, spørs om jeg brukte for tynn blanding. I tillegg spretter det jo hele tiden opp nye planter, så nå ser det slik ut under einerene mine:

Jeg skal ta en runde til snart, men venter til det blir litt varmere. Mistenker faktisk at det er litt for kaldt, på pakningen står det at det bør være minst 10 grader ved behandling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar