mandag 9. juni 2014

Kompensere for blogg-synder

Denne bloggen skriver jeg først og fremst som en hagelogg, slik at jeg kan sammenligne utviklingen i hagen fra år til år. Den hjelper meg også med å huske navn, da jeg tydeligvis mangler elefantminne når det gjelder plantenavn. I vår har det vært så travelt at jeg har prioritert å være i hagen framfor å lage bloggoppdateringer, men endelig har jeg tatt meg sammen. De siste 10-12 innleggene har jeg lagt inn nå i kveld, men jeg har datert de tilbake slik at de kommer i riktig rekkefølge med tanke på datoen for når bildene er tatt.
 
Det har skjedd utrolig mye på kort tid nå, og her er et eksempel. Det første bildet under ble tatt 15.mai, mens det andre bildet er det samme bedet avbildet i dag. Det er vel spesielt akeleiefrøstjerna som har kommet. :)


1 kommentar:

  1. Det er moro med bilder slik at man kan gå tilbake å se/"huske" hvordan det var :) Bloggen er et utmerket hjelpemiddel slik (og så er det jo moro at andre kan titte innom hagen).

    SvarSlett