tirsdag 10. mai 2011

...med litt hjelp fra pappa...

I dag har det vært en fantastisk dag. Værnes var varmest i landet med 25 grader nå i ettermiddag, og jeg benytta anledningen til å avspasere fra jobb og kose meg i hagen. Rydda skikkelig i de to største bedene, og så kom pappa og hjalp meg med selja. For dere som ikke har sett bilder av den før så den slik ut da våren kom, og jeg var redd for at det ikke skulle være mulig å rette den opp:

Etter å ha fundert litt på graving og støtte og slikt fant vi ut at den var ganske løs i røttene, så vi slapp å grave. Ny påle, spett og reim og vips så sto selja rett opp og ned! 

Nå blir neste utfordring å finne ut hva jeg skal gjøre med klematisen som står for nært selja, kan man flytte en klematis tro?

2 kommentarer:

  1. Bra du fikk god hjelp, så den flotte selja di kom på rett kjøl igjen. Tror det bør gå fint å flytte klematisen.

    SvarSlett
  2. Så fin den er! Gleder meg til jeg en dag kan komme og beundre hagen din.

    SvarSlett