tirsdag 11. september 2012

Regnfylt rotehage og strøken i sollys, eller...?

Strøken kan jeg vel ikke si at den ble, men i dag ble det plutselig varmt og flott vær og jeg fikk kommet meg ut for å ordne litt i hagen. Har vært bortreist i nesten tre uker, og kombinert med høstværet vi har hatt i Trøndelag har hagen sett nitrist ut. I dag derimot, har den fått en plenklipp, litt luking og litt rydding, og med strålende sol så alt mye hyggeligere ut - i noen timer... Så sank temperaturen til 10 grader og regnet pisker ned. Rakk ikke å ta bilde av den litt penere hagen en gang, så dere får klare dere med et bilde av rotehagen. Ønsker meg flere flotte septemberdager!
Rotehage i regnvær

1 kommentar:

  1. Jeg stemmer i ønsket om noen fine solrike septemberdager. Her hadde vi en dags pause fra regnet på søndag, men nå er det regn og vind igjen. Det er mye kjekkere å holde på i hagen når det i det minste er oppholdsvær.
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett